Müügitingimused
1. Müügitingimuste kehtivus
1.1. Müügitingimused kehtivad Cosm24.ee veebipoest ostja (edaspidi Tarbija) ja ettevõtja Best Look OÜ. (edaspidi Cosm24.ee) vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Cosm24 veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
1.3. Veebipood Cosm24 jätab endale õiguse teha müügitingimustes kooskõlas seaduse normidega muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse Cosm24 veebilehel.
2. Hinnainfo
2.1. Kõik veebipoes Cosm24 toodud hinnad sisaldavad käibemaksu 20% ja ühikuhindasid, kui seda nõuab seadusest tulenevalt toote märgistus.
2.2. Ostudele, millele ise järele ei tulda meie lattu lisandub transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile. ( SmartPost 2,8 eurot; Omniva 3,3 eurot; Omniva kullerteenus 4,99 eurot).
2.3. Hinnad kehtivad tellimuse vormistamisest kuni vormistatud tellimuse maksetähtaja aegumiseni (3 päeva pärast tellimuse vormistamist).
2.4. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Tarbija ja Cosm24 vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
2.5. Veebipood Cosm24 jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel Cosm24.ee. Kui Klient edastas oma tellimuse enne hinna muudatuste jõustumist, siis tema jaoks kehtib hind, mis oli arvel kajastatud tellimuse vormistamise momendil. Kliendil ei ole õigust nõuda hinnavahe kompenseerimist.
3. Tellimuse vormistamine
3.1. Kui soovite tellimuse vormistada külalisena, siis palume täita väljad: Nimi, Telefoninumber ja e-posti aadress. Kui olete juba klient, siis valige ülevalt vasakult - Logi Sisse. Kui Te ei ole veel meie püsiklient, siis soovitame ennast kliendiks registreerida, selleks vajutage ülevalt vasakult: Registreeru Kasutajaks. Registreeritud kasutajal on palju eeliseid alustades ostuajaloost kuni sooduspakkumisteni välja, lisaks on tal võimalik oma tellimuse staatust jälgida.
3.2. Lisage soovitud tooted ostukorvi, selleks vajutage nupule - Lisa korvi.
3.3. Kui olete sobivad tooted leidnud ja soovite tellimuse lõpuni viia, siis avage Ostukorv ja vajutage lingile „Telliˮ.
3.4. Kui olite sisse logitud, siis on väljad Teie eest täidetud, kui ei olnud, siis palume täita punasega märgitud väljad ( Kontaktisik, Telefon, e-posti aadress).
3.5. Valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja tutvuge müügitingimustega. Kui müügitingimustega olete nõus, palun teha linnuke lahtrisse - Olen tutvunud ja nõustun müügitingimustega ning vajutage lingile „Telliˮ.
3.6. Nüüd saadetakse Teile tellimus e-mailiga, mille saate tasuda panga ülekandega või Swedbank pangalingiga, selleks vajutage vasakul nupule Maksa.
3.7.Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
3.8. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (nt E−R 8.00−17.00). Kehtib ka „tulen kaubale ise järeleˮ tarnevaliku puhul. Tooted postitatakse hiljemalt ülejärgmisel tööpäeval peale raha laekumist.
3.9. Pakk on teele pandud kui Teie tellimuse staatus muutub -Täidetud.
4. Müügilepingu jõustumine
4.1. Kauba müügilepinguga kohustub veebipood Cosm24 andma Tarbijale üle olemasoleva, valmistatava või veebipood Cosm24 poolt tulevikus omandatava Kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku Tarbijale, Tarbija aga kohustub veebipood Cosm24.ee-le tasuma Kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma Kauba vastu.
4.2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annulleeritakse 3 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.
4.3. Müügileping jõustub pärast Tarbija tehtud makse laekumist Cosm24.ee veebipoe pangakontole.
5. Kohaletoimetamine
5.1. Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib veebipood Cosm24 tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartneritele.
5.2. E-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Veebipoe pangakontole.
5.3. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
5.4. Veebipood Cosm24 ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Cosm24.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.
5.5. Tooted pannakse teele hiljemalt ülejärgmisel tööpäeval peale raha laekumist.
7. Vääramatu jõud
7.1. Veebipood Cosm24.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Cosm24.ee ei saanud mõjutada või ette näha.
8. Isikuandmete töötlemine
8.1. Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda Tarbija isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadress) ning edastada logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
8.2. Veebipoel Cosm24.ee on õigus kasutada Tarbija elu- või asukoha aadressi reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks Tarbijale.
8.3. Tarbijal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
8.4. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui Tarbija on selle jaoks andnud eraldi nõusoleku veebilehel Cosm24.ee.
9. Pretensioonide esitamise kord
9.1. Veebipood Cosm24.ee vastutab Tarbijale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduste eest, mis ilmnevad kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Tarbijale.
9.2. Tarbijal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipood Cosm24.ee poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti.
9.3. Kaubal puuduse ilmnemisel palume lõpetada kauba kasutamise.
9.5. Veebipood Cosm24.ee ei vastuta Tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.
9.6. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduste ilmnemisel palume edastada e-postiaadressile info@cosm24.ee pretensiooni, kus on märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus.
9.7. Pretensioon toote nõuetele mittevastavuse või puuduste avastamise kohta peab olema esitatud kahe kuu jooksul alates toote nõuetele mittevastavuse või puuduse avastamisest.
9.8. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.
9.9. Tarbijal on õigus nõuda veebipoelt Cosm24.ee ostuhinna alandamist või lepingu lõpetamist ja kauba eest raha tagasi nõuda, kui veebipoel Cosm24.ee ei ole võimalik kaupa parandada või asendada, kauba parandamine või asendamine ebaõnnestub, veebipood Cosm24.ee ei ole kauba puudust mõistliku aja jooksul kõrvaldanud, tarbijale on tekitatud põhjendamatuid ebamugavusi.
9.10. Tarbijal on võimalik kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral tugineda seaduses sätestatud õiguskaitsevahenditele sh nõuda lepingu täitmist, alandada hinda, nõuda kahju hüvitamist ja leping üles öelda.
10. Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole
10.1. Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tehingu väärtus peab olema üle 20 euro. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse.
11. Autorikaitse
Kõik meie e-poe tooteinfolehed, fotod ja muud tekstid on Cosm24.ee ja Best Look OÜ omand ja seega kaitstud autoriõigusega ning nende omavoliline kasutamine (kopeerimine, printimine, kodulehtedel kasutamine jne) on Autoriõiguse seadusest tulenevalt rangelt keelatud. Rikkumise ilmnemisel on Seadus karistuseks määranud kuni 300 trahviühikut füüsilisele isikule ja 20 000 eurot juriidilisele isikule. Kui soovite meie kodulehel olevat infot kasutada, siis palume meid sellest teavitada e-postile info@cosm24.ee.